2012. december 11., kedd

Interjú

Pár nappal ezelőtt felkeresett egy olvasóm, Arianna, egy kérdéssel: "Szeretnél-e részt-venni egy interjúban?" Ekkor nemet mondtam, mert elvégre ez a blog nem rólam szól, hanem a történetről. De mikor másodjára kérdezte meg ugyan ezt, egy kis körítéssel, mi szerint ezzel kárpótolhatnám az olvasóimat a sok késésért, plusz elhinthetnék pár fontos jövőbeli eseményt a sztoriból...Nos, akkor már beleegyeztem a dologba.

K: Amit elsősorban meg kell jegyeznem, az Avril karaktere. Honnan jött az ötlet?
V: Avril összességében fura természet. Minden, amit most csinál ellenkezik a neveltetésével, a régi énjével. Voltaképpen ez ellen küzd. Rendkívül érzelmes típus, ugyanakkor: Ezt mutatja az ágya alatt heverő cipős doboz tele emlékekkel. Nehéz megmagyarázni ki is lenne ő, és mit miért csinál: A lényeg az, hogy minden okkal történik körülötte. Pontosan egy ilyen 'káosz hercegnőre' volt szüksége a sztorinak, így született meg ő. Bár az eredeti verzióban Dawn-nak hívták, majd Aprilnek, és egy velejéig romlott csaj lett volna. Ezeket főleg mások tanácsára elvetettem.

K: Miben különbözik még az eredeti verziótól a mostani?
V: Mikor elkezdtem írni a sztorit, (közvetlenül az előző blogom bezárása előtt pár hónappal) teljesen más dolgokat akartam kihangsúlyozni, rengeteg dolgot találtam ki menet közben. Mondhatni, kissé morbid, borongós történet volt. Elég időm lett volna, hogy finomítsak a sztorin, de nem tettem. Éppen ezért kezdtem csak decemberben felpakolgatni a fejezeteket. Az első ötleteimben például nem szerepelt Justin, sem pedig Kayla. A visszatekintős epizódokat is hagytam a fenébe, (amiből megjegyzem nagyon sokat fogtok látni.) Avrilnek kevésbé volt bonyolultabb az élete, inkább egy szálon vittem az egészet. De amint majd olvashatjátok, az összes szereplőnek vannak titkai, amik csak arra várnak, hogy felfedhessük őket.

K: Miként fog fény derülni Avril nagy titkára? (Itt a drogozás okára gondolok)
V: Avril problémája összetett. Ahogy haladunk a történetben, úgy fog sorról sorra minden kiderülni. Lesz egy nagy pillanat, amikor Avril megnyílik. De hogy kinek, és mikor, az maradjon titok.

K: Apropó! Adam és Avril között milyen kapcsolat lesz?
V:Tudtam hogy nem úszom meg ezt a kérdést :D Mondjuk úgy, hogy mindenkit meg fog lepni a végkifejlett.

K: Sok történetben utalnak előre néhány el-el szórt mondattal. Jelenleg van olyan mozzanat a feltett részekben, amelyek később nagy szerepet fognak játszani?
V: Tulajdonképpen minden apró kis történés betudható ennek. Sofi nem véletlenül nem találkozott Adammel, csak Tommyval, Justin szülei pedig nem véletlenül teszik próbára a gyermeküket. De ha konkrét akarnék lenni (megjegyzem csak annyira, hogy ne lőjem le a poént :D) Paul és Avril kapcsolata nagyon meghatározó lesz majd a következő részekben.

K: Apropó, Sofi és Tommy. Az olvasóid nagyon kampányolnak értük. Lesz okuk örömre?
V: Őszintén szólva, még eddig nem is gondoltam a SOMMY-ra, és arra sem hogy ekkora rajongást kelt majd a páros. Nem hiszem, hogy Tommy jelleme elviselne egy olyan izgága, saját világában élő blogger lányt, mint Sofi. De - ismételném meg már sokadjára - igazán nem lehet tudni mit hoz a jövő.

K: Érdekes hogy ezt mondod. Neki álltál már az új fejezetnek? Körülírnád a következő részt?
V: Igazság szerint pont most fejeztem be, és eldöntöttem: Előre fogom irkálni a fejezeteket, hogy ne legyek annyira lemaradva. Nagy vonalakban annyit tudnék mondani, hogy ismét visszatérünk Justinhoz, aki elveszett Los Angeles számos lehetőségében, ezért egy régi baráthoz fordul.

K: Ninaaa kérdése: Mikor és mi lesz a következő meghatározó ADVIL pillanat?
V: Sok ilyen lesz, elszórtan a következő részekben. Avril segíteni fog Adamnek egy nagyon fontos ügyben, ami után egymást követik majd az események. Azt hiszem, hogy az ez utáni pillanatok fontosak lesznek.

K: Somebody kérdése: Mi van Brigitte-el? Olyan keveset tudunk róla.
V: Brigitte mostanában háttérbe szorult, aminek oka van. Mint mindenki más, ő is titkol valamit. Úgy gondolom, hogy a történet 'nagyasszonya' ő. Igaz, hogy háttérben áll, de (szinte) minden történésnek ő lesz az oka. Azt hiszem hogy a közeljövőben egy fél fejezetet rá fogok áldozni, hogy jobban megértsétek őt.

K: Üzennél valamit az olvasóknak?
V: A héten igyekszem feltenni az új részt, addig is olvassátok az interjút (:





2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ettől még kíváncsibb lettem.!! :) SIESS!!

Alexandra írta...

Egyetértek! :3 már úgy várom! ^^ tényleg siess! :) #TeamAdvilandSommy :D