2011. december 27., kedd

Pick U Up

Pick U Up


Egy lány, hatalmas szerencsével, és titkokkal. Boldognak hiszi magát, bár szinte sosem volt az…
Egy fiú, akinek eddig mindene megvolt. Boldognak hiszi magát, bár szinte sosem volt az…
Két elveszett ember, két ellenkező világban…
Egy rosszindulatú barátnő, aki kötélen rángat mindenkit…
Egy furcsa barátság, ami a lehető legfurcsább ötleteket szüli…
Csábítók, akik nem egészen olyanok, amilyennek látszanak…
Egy színjáték, két főszereplővel. Sosem tudhatod, ki mit akar, vagy mit érez igazából.

Vajon a végén jóra fordul majd minden? Kisülhetne a dologból egy modern hamupipőke történet?  És mi van akkor, ha hamupipőke igazából egy problémás szélhámos, a szőke herceg egy befolyásos és nyíltan meleg híresség, és kettőjük kapcsolata sosem bontakozhatna ki? Hamupipőkének éjfélig tartott a varázslat. Itt is vége szakad mindennek, ha eljön az éjfél? Felébrednek majd valaha a tündérmeséből? Vajon mennyi re fáj majd az ébredés? Éjfélig még van idő…? Valóra válhatna-e két már rég elfeledett álom egy másik személy segítségével? Az üvegtopánka ideje lejárt. A fiúk már a tornacipős szélhámosokra buknak…

6 megjegyzés:

xxx Roxi xxx írta...

Alig pár perce írtam hogy várom a sztorid és most itt van *-* A kinézet gyönyörű: letisztult, nem zsúfolt, a leírás pedig huh *-* Engem nagyon megfogott. Van benne valami titokzatos, ami megfog benne: késztet az olvasásra. Remélem mindnél hamarabb felteszed a kövit, (nem tudom hogy bevezetés lesz-e, vagy már rögötn az első rész) mert már tényleg alig várom :DD
Puszii

xxx Roxi xxx írta...

Óh, én hülye elfelejtettem megírni, hogy imádom a blogod címét: A pick U Up az egyik kedvencem a For Your Entertaiment albumról :>D

Lili írta...

hej!
Érdekesen alakul. Úgy érzem, hogy ez egy komolyabb sztori lett, és ahogy Roxi írta valóban van benne valami megfogó dolog. Egyelőre nem sokat tudtunk meg ebből, de remélem hogy ez megváltozik. Tehetséges író vagy, végigkísértem az előző blogodat az első résztől az utolsóig, és kíváncsian várom már az első részt.

Névtelen írta...

wow uj sztori alig varom mar =D Avril gyonyoru lany biztosan jol megszemelyesiti majd a foszereplot! bocsanat amiert ennyire ertelmes vagyok de nincs ekezetem :DDD a leiras nagyon tetszik nekem!

Névtelen írta...

Érdekes =D nagyon várom már az első részt :D

Cukorfalat írta...

Dorkám, le a kalappal előtted! :)